Olá! Seja bem-vindo ao meu blog!

Aqui você dá as boas vindas aos seus leitores, fala sobre você e seu blog, contato:

E aqui você deixa os links de suas redes sociais, com ícones de sua preferência:

Menu

Faça um tour pelo blog ;3

SMS Cinta Budak Jiwang Buat Kekasih Jiwang Karat !

Benarkah merdu buluh perindu
maniskah gula didalam dulang
adakah miss call tandanya rindu
benarkah sms maknanya sayang?

----------------------

separuh hati saya gelap…jika tanpa kamu,kerana kamu adalah lampu hati saya yang selalu mencerahkan hati saya… jadilah lampu hati saya untuk selamanya kerana saya tak mahu kehilangan kamu

------------------------

saya gembira,
tahu kenapa??

krn saya bahgia,
tahu kenapa??

Krn Tuhan syg saya,
Bagaimana??

Dia berikan saya
seorang teman yang baik!

Tahu siapa??

awak laaa……..

---------------------------
SaAt MaTa qU tErpEjaM OleH dInGiNnYa mLm
HaNya DirImUlaH PeNaBuR mImPI qU,,,,,,,,,,,,
DaN SaAt qU TeRbaNgUn Dr TdR qU……………
qU BeRhARap EnGkAuLah YaNg MenyaMbuT
qU dGn SenYuManMu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
G O O D N I G H T S W E E T D R E A M

------------------------

rasa sUka Jika
ada yang merindUi……
lebih sUka Jika
ada yang menyayangi….
dan teramat sUka Jika
ada yang x meLupekan
diri ini……(^_^)

-----------------

kurangkan gula dalam minuman
tambahkan manis dalam senyumanmu, sayang

-----------------------

tekan bawah jika sayang kat kite..

wah sayang kat kite lah nie..

eh masih tekan lagi?

oklah I LOVE YOU TOO!!!

----------------
BUKA HATI..
DAPAT CINTA…
BUKA FIKIRAN..
DAPAT ILMU…
BUKA TANGAN….
DAPAT REZEKI..
BUKA HANDPHONE….
DAPAT MESEJ…
BUKA MESEJ ….
DAPAT UCAPAN…
I LOVE YOU SOO MUCH……..=)

---------------

ketuklah pintu hatiku dan aku sedia membukanya.

--------------------------

boleh saya duduk dalam inbox awk?
saya duduk je..
saya janji duduk baik2….
jangan buang yer….
jadi,saya boleh tengok dan lihat awk hari hari………
kamU laH yG mEmbwaD aq tErpEnjaRa
dAlam hAtimU
bIarkAn aq tErus tErpEnjAra
n aq tIdAk mAu bEbaS dAri pEnjAra hAti mu
i LupH u 4 eVer ♥♥♥

--------------

bila anda rindukan seseorang,
pandanglah pada bintang yang paling terang sinarnya…
percayalah pada hati bahawa insan yang dirindui itu juga sedang merindui mu…. =]

---------------------

Musim Terindah adalah ….
Ketika kau nyalakan pagi dengan senyummu
Ketika kau payungi siang dengan sapamu
Ketika kau tutup malam dengan belai manjamu

I luv u…

-------------------------

satu sen
untuk tersyg

serangkap ayat
lagi bertambh sanyg

bila dengr suara
rindu pun hilang

bila hilang suara
rindu kmbali pulang

senang i ckp

RINDU i kat U xkan hilang
I LUV U

--------------

andai kau dapat mengerti…
aku ingin kau tahu…
hanya “KAU” dalam hati ku…
aku ingin kau hadir disaat aku rindukan mu…
ingin ku pinta kucupan sayang darimu…
dan disaat aku rindukan mu…

-----------------------

JiKa InDaH 1 p’TeMuan…
jgN AkhiRi DgN P”pSaHn….
JiKa SuCi 1 P’kNaLn…..
JgN CeMaRi DgN 1 P’DuStAaN….
JkA B’nLaI SbUaH PeRhUbUnGaN,
HaRgAiLh Ia DgN KeIkHlAsN…..

------------------------

biasa je…….he….
1001 GURAUAN
belum tntu dpt
m’gukir 1
SENYUMAN. ttpi

hny 1 SINDIRAN
sdh cukup
MELUKAKAN hati
seseorang &

hnya dgn 1 SMS
sdah cukup
mbuatkan seorg
m’ingatimu!

----------------

Apa perasaan U pada s’sorang??

BENCI? – Abaikan saja sms ni.
KAWAN? – Balas balik sms ni.
RINDU? – Sekali missed call.
SAYANG? – 3 X missed call.
CINTA? – Trus call sje la…..

---------------

Saya putera katak ingin menanti untuk dikucup oleh puteri untuk menjadi putera yang handsome

---------------------

kehadiranmu umpama bulan yg menerangi kegelapan naluriku

-------------------------

cinta itu bukanlah sesuatu yg blh dilihat dgn mta..
cinta itu tidak blh dedgr ngan telinga..
cinta itu juga x blh sntuh dgn tgn..
cinta itu cuma blh dirsa dgn hati..
seperti hati ku yg slalu igt ma cintaku
i love u soooooooooo much sygku

---------------------

cinta spti matahari,ia tetap bercahaya.Walau malam menjelama,cahayanya pada bulan tetap menerangi kekadang ia juga gerhana tetapi akan kembali jua kecerahannya…

-----------------------

bila aku sunyi,
hiburlah aku dengan suara mu…
bila aku sakit,
ubati aku dengan rasa kasih sayang mu…
bila aku mati,
jangan mandikan aku dengan air mata mu…
bila aku terkubur,
kuburlah aku dalam hati mu…

----------------

seandainya cinta ini x pernah terjadi..
x kan ada air mata dan hati perit terluka

-----------------------

sbelum ak benar2 pergi jauh dari hidup kamu…
renungkn lah ak unt sekian kalinya….
krana mugkin terjdi….
kita tak kn brsua lg….

-------------------------

BAsket iS rAGA wood IS kAYU bIlA I tERJga I terus InGAt u. THiS Is kuliT KERanG jUMpA tepi KAyu. biar I tERus I syG giLerr Kat YoUuuuU

---------

awax kacak
awax pelawak
awax pandai curi aty saia

---------------------

cinta ibarat bola ragbi
bila x dpt berebut…..
bila dh dpt lindung…..

----------------

Biarlah tombak menikam di dada ku
Cinta ku terhadap dirimu x akn ku lupe kan
Jklu itu menyusahkan kamu bunuh lah aku
dan hilang lah ia di hati ku…..

---------------------------

Takkan HADIR tanpa pertemuan…
Takkan TULUS tanpa kejujuran…
Takkan SUCI tanpa ikatan…
Takkan ABADI tanpa kesetiaan…
Takkan INDAH tanpa kasih sayang…
I LOVE YOU

------------------------

C!nta itu ibarat music yg kita dengar ary2..
kerna makin dilyan makin sedap!!!

------------------------

andai kau dpt m’lihat hati ku,andai saja kau dpt m’baca fikiranku,betapa ruang jiwaku penoh bayangan dirimu,menghiasi hari² ku senyum dan suara mu teduhkan jiwaku..cintailah aku dengan kesungguhanmu..ku amat merindui mu

Cam ne U nak eja “C_NTA” kalau x de “i”.. cam ne U nak eja “R_NDU” kalau x de “i”.. cam ne pulak U nak eja “H_DUP” tanpa “i”.. sebab tu la dalam hati U kene sentiasa ade “i” supaya “i” x hilang & jgn lupakn “i”.. s0 , kena la sayang “i” selalu ..
--------------

kalau saya jadi airmata ..sy ingin lahir dr mata awk, hdup dipipi awk,.mati dibibir awkk..tp kalau awk jd airmata, sy x kan menangis sbb sy x nk khilangan awkkk..

-----------------------------

M : untuk merah
Merah : untuk darah
Darah : untuk hati
Hati : untuk cinta
Cinta : untuk awak
Awak : untuk saye
Saye : milik awak

----------------------

Airmata kadang kala lebih istimewa daripada senyuman ,
Kerana senyuman boleh dberikan kepada sesiapa saja ,
Tetapi tangisan hanya dtitiskan untuk orang yang tersayang …
Hargailah mereka yang menitiskan air mata untuk anda

-------------

kupu2 yg indah trsenyum
kupu2 yg indah trsenyum n bertnya mengapa aku ikut tersenyum?
dan aku menjawab,warnamu yg indah seperti hidupku saat ini krn aku pny dia yg mencintaiku!!dia itu kmu

---------------------

Di Saat Aku Ingin Bermesej .. Kau Pulak Nak Tido ..
Di Saat Aku Ingin Berjumpe .. Kau Pulak Takde Duit ..
Di Saat Aku Ingin jujur .. Kau Pulak Tak Percaye ..
Di Saat Aku Ingin Keluar .. Kau Pulak Membebel Takkasi Keluar ..
Di Saat Aku Sakit .. Kau Pulak Yang Over Risau ..
Di Saat Aku Merajok .. Kau Pulak Beria2 Nak Pujok ..
Di Saat Aku Ingin Pergi .. Kau Pulak Yang Sedih ..
Di Saat Aku Tiada .. Kau Pulak Yang Mengalir Air Mata
Di Saat Itu Lah .. Kau Dan Aku Saling Merindu .

------------

BiLa KeSeOrAnGaN…
Ku T`iNgAt DiRi Mu..
BiLa T`LeNa…
Ku TeRmMpI WaJaHmU…

BiLa KeSePiAn…
Ku DeNgAr SuArAmU..
BiLa Ku FiKiR…
BaRu Ku TaHu…

Yg DiRi Ku…
MeRiNdUi DiRiMu

------------------

Bukan Paras Rupa Yang Ku Cari ..
Bukan Juga Harta Benda Yang Ku Minta ..
Aku Cuma Mengharapkan Keikhlasan Kamu Untuk Terus Mendampingiku ..
Selamilah Hati Ini Sedalam2 Nye,Agar Kamu Tahu Yang Aku Juga Mengharapkan Kamu

------------------

anak itik anak biawak
sy ske kt awk

dlm longkang ada ikan puyu
i love u….

lepak sungai tgkp katak
awk rindu sy x?

main lumpur tepi paya
awk syunk sy?

lpak2 mkn mee
u miss me?

ari jadi dismbut skan
awk syg sy kan?

main pasir bling batu
npe snyum2 2??

sy suka makan buah pulasan
arap awk jgn perasan…

-------------

# Koleksi sms ini adalah dari komen pengunjung blog yang sudi berkongsi sms cinta jiwang karat buat pembaca.

# Jika anda ada sms cinta jiwang karat atau lucu yang lain, sudilah berkongsi di ruangan komen. SMS terbaik akan dikompilasikan sebagai entri. Terima kasih!

8 comments:

Afiq Yassin said...

best la entry ni..

jom terjah entry afiq yang baru
http://afiqyassin.blogspot.com/

zati ilias said...

: best2 ..
btw , owg nangis bila baca ayat2 tue ~ huhuuu T_T

hahafyza said...

alamak ! terase lahh , hee ~ :D

kechik said...

wah banyak nye . best2 ayat dye . teringat pulak dekat si dia -.-

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

malas nak baca panjang sgt hahah...esok sambung :P

♥NaD DoNaT♥ said...

perghh!!so sweet.tiba2 je tringt kt si dye.hehe ^_^

Muhammad Akmal Salleh. said...

Trbaik la ayat2 ni...huhu

Anonymous said...

kehadiranmu memberikan suasana bahagia dihatiku

nielkpop

PAGEVIEWS

up