Olá! Seja bem-vindo ao meu blog!

Aqui você dá as boas vindas aos seus leitores, fala sobre você e seu blog, contato:

E aqui você deixa os links de suas redes sociais, com ícones de sua preferência:

Menu

Faça um tour pelo blog ;3

ANTI BUDAK GEDIK :3

HaiHai !berjumpe lagi kite disini yea :)
arini aku nak story BUDAK GEDIK pulak,hahah~korang penah jumpa budak gedik tak?menyampah?aku menyampah giler--'taaapi aku tau lha yg gedik skitskit tu takpelah,ni lebihlebih !
Dekat sekolah aku yg bdk perempuan kls bwhbwh tu cm .....haha,
BUDAK POMPUAN SKOLA AKU TU,Naik moto nak tunjuktunjuk kaki pulakk,pikir org nak tngok ka?klau cntik x pe gak,huh !aku mls story bnykbnyk pasal BUDAK GEDEKK ni !
kbai ~

NOTA KECIK:ANTI BUDAK GEDIK?LIKE PAGE NI >LIKE<

5 comments:

aRa ❤ aFiq™ said...

wuhhuuuu.. anti budak gedikkk tuuu

ezyra daniel said...

aah kan...budk kelas bwhh slalu nye ramai y gedik..kat skolah akk dlu rmai gler kot...

adibbbb said...

naik moto kain sampai atas? haha. time seolah rendah dulu pernah lahh buat. dah beso ni, naik moto menjerit.
haha. *takut naik moto dan tak reti bawak moto* =.=

FAZREENNUERASYIQIN said...

Kalau tk gedik, maknanyaa. Bukan perempuan lah kan?

kechik said...

agak agak perempuan "gedik" tuh sedar tak ape yang dia buat ?

nielkpop

PAGEVIEWS

up