Olá! Seja bem-vindo ao meu blog!

Aqui você dá as boas vindas aos seus leitores, fala sobre você e seu blog, contato:

E aqui você deixa os links de suas redes sociais, com ícones de sua preferência:

Menu

Faça um tour pelo blog ;3

Betol ka?


Assalamualaikum ^_^V

Wahh,korang nak tau tak dekat sekolah semalam cikgu kate aku ape?
Meh Bace Entri ni,Yang mane tak nak bace tu boleh la tekan {X} kat tab tu oke?

TEMPAT:DALAM KELAS
MASA:Ntah lah pukul bapexD

Cikgu panggil lah sorang2 sebab kene ambik buku tulis yang anta aritu.
Die komen lah satu-persatu psl tulisan ke or apeape jela.
sampai la name aku ckgu tu panggil.cikgu tu cakap mcm ni,

CIKGU:Daniel ni nmpk muka mcm manja larh.Ade bape adik beradik?Sape Bawah Kamu?

AKU:hurmm,ade 5 org adik beradik yg lagi 1 tu baru je lahir..adik umo die bru jeh darjah 5.

Cikgu:Jauh ek jarak kamu ngn adik.

Aku:aah.

                                                             PERSOALAN DISINI:
                                                    cikgu tu kate muka aku MANJA !
Betol ka?-..-

SEGANNYE AKU  T_T

1 comment:

penagih kasih said...

hehe
betol lettew
untunglaaaa muke shomel kan?
:p

nielkpop

PAGEVIEWS

BLOG ARCHIVES

up