Olá! Seja bem-vindo ao meu blog!

Aqui você dá as boas vindas aos seus leitores, fala sobre você e seu blog, contato:

E aqui você deixa os links de suas redes sociais, com ícones de sua preferência:

Menu

Faça um tour pelo blog ;3

Mengapa Masih Ada Perempuan Yang Ditipu


 Situasi Perangkap :

Si Gadis : Awk2...
Si Jejaka : Saya....
Si Gadis : Awk Syg Kita tak?...
Si Jejaka : Mesti la syg. kalau tak syg tak la sy keluar dgn awk.
Si Gadis : Syg yg mcm mana?
Si Jejaka : Syg yg memenuhi segala yg ada dibumi ini. awk la perempuan pertama yg bertahta dihati sy...
Si Gadis : kita pun syg sgt2 dgn awk. kita tak sanggup kehilangan awk. awk lah lelaki pertama yg kita sgt2 syg.
Si Jejaka : Awk percayakan sy tak?
Si Gadis : Sy percayakan awk....
Si Jejaka : Awk2....
Si Gadis : saya......
Si Jejaka : Awk ari nie family saya takde kat rumah....
Si Gadis : Jadi?
Si Jejaka : awk teman sy kat umah boleh tak?....
Si Gadis : tp.....
Si Jejaka : kalau awk betul2 sygkan sy awk buktikan la. teman sy kat rumah...
Si Gadis : OK.....
 Situasi Selepas 2 Bulan :

Si Gadis : Awk2....
Si Gadis : Awk2....
Si Jejaka : Hmmm....
Si Gadis : Awk....
Si Jejaka : Ape dia?!!!
Si Gadis : Awk syg kita tak?
Si Jejaka : Hmm...
Si Gadis : Awk Syg kita tak?
Si Jejaka : iyelah syg la. nak tanye 10 kali wat pe...
Si Gadis : Kalau awk syg kita nak tak awk kahwin dgn kita?
Si Jejaka : Tgk la kalau ade jodoh.
Si Gadis : Awk... Kita mengandungkan anak awk...
Si Jejaka : Mana awk tau tu anak sy?
Si Gadis : Sbb sy hanya dgn awk je....
Si Jejaka : Awk gugurkan saja la. Takkan itu pun nak ajar.
Si Gadis : tp.....
Si jejaka : awk sy akan berkahwin dgn pilihan ibu bapa sy. jadi sy harap awk lupakan sy.
Si Gadis : mcm mana dgn anak nie?
Si Jejaka : Pandai-pandai awk la. (Sambil berlalu pergi).

 Situasi Selepas 2 Bulan 15 Hari :
Si Gadis memikirkan untuk membuat pilihan sama ada :
a) Meneruskan kandungan
b) menggugurkan Kandungan
c) Bunuh Diri
d) teruskan kandungan dan selepas lahir buang

Si Jejaka pula sibuk memikirkan :
a) Membuat majlis perkahwinan di Hotel, di rumah atau di dewan
b) majlis itu mestilah Wedding Of The Year....
c) Tetamu yg hendak di jemput
d) Pakaian ketika perkahwinan

So korang dpt tak ape yg cuba sy nak sampaikan di sini. Bercinta tidak salah tp membuktikan cinta adalah satu langkah yg boleh membinasakan diri. masih timbul persoalan mengapa masih ada perempuan yg tertipu dgn modus operandi yang hampir sama sahaja. jawapan pada persoalan itu adalah kerana........
(korang bagi pandangan korang mengenai persoalan iaitu mengapa masih ada perempuan yg tertipu dgn modus operandi yang hampir sama sahaja?)

sy tidak mahu ada komen menghina, mengutuk @ komen yg tidak dapat menyelesaikan masalah tersebut. kalau korang nak bagi pandangan mengenai situasi di atas pun boleh. dialu-alukan.

Pesanan Ikhlas Dari Saya :
Nak bercinta silakan biarlah pandai menjaga diri anda....


4 comments:

nielkpop

PAGEVIEWS

BLOG ARCHIVES

up