Olá! Seja bem-vindo ao meu blog!

Aqui você dá as boas vindas aos seus leitores, fala sobre você e seu blog, contato:

E aqui você deixa os links de suas redes sociais, com ícones de sua preferência:

Menu

Faça um tour pelo blog ;3

MESTI KE FOLLOWER RAMAI2 UNTUK BERBLOGING?


Anda seorang blogger?
kenapa anda berbloging?

KENAPA PERLU ADA WIDGET FOLLOWER?
perlu ke follower ramai/banyak disesebuah blog?

kenapa perlu follow blog seseorang?
1-bagi aku kalau kita ada follower..itu bermakna orang tu minat dengan hasil penulisan kita..

2- kalau guna kaedah folow saya jom...pastu saya folow awak ke,atau awak follow saya,saya follow awak...hehe..itu bagi aku boleh jadi kawan-kawan..contoh bila aku dekat group blogger malaysia..mula-mula folow mollow blog..pastu lama-lama jadi kawan..aish..best lah pulak...

3-kalau follow menfollow ni..kita tahu update! terkini seseorang bloger itu bila mula-mula log in  dekat blogger.dekat bawah tu ada tulis sape yang baru update blog dia..dan kalau follow blog yang kita minat...contoh terlupa url blog die..kita boleh cek dekat list sapa yang dah kita follow

Tapi aku tak kisah sangat berapa orang follow blog aku,janji aku boleh berblogging =)

~niel kpop~

No comments:

nielkpop

PAGEVIEWS

BLOG ARCHIVES

up