Olá! Seja bem-vindo ao meu blog!

Aqui você dá as boas vindas aos seus leitores, fala sobre você e seu blog, contato:

E aqui você deixa os links de suas redes sociais, com ícones de sua preferência:

Menu

Faça um tour pelo blog ;3

5 Perkara Penting Yg Perlu Ada Dalam Blog kot(!)


Just nak share ^^
Apa yang perlu ada dalam setiap blog ?

1.Shoutbox-aku rase ini mungkin perlu kot(!) .. sebab senang orang/pengujung tinggalkan jejak di blog korang
#But sesetengah blogger tak suka pasang shoutbox sebab diaowg kata..melambatkan loading page tersebut.
(laen orang , laen pandangan)

2.Follow Button-yang ni memang penting la , kalau tak ada macam mane blogger laen nak Follow korang kan ??

3.Old Post/Pos Lame-aku rase ni perlu jugak kot(!)..sebab senang pengikut korang nak tengok entri2 lame korang yang penuh ngan nostalgia tu..^^

4.Header-yang ni kalau aku tak bagi tau..dah memang ada dah kat semua blog kot(!) #Penyeri blog katakan

5.Share Button-yang ni mungkin penting and mungkin tidak..bagi aku sekarang penting kot(!) , sebab senang orang laen nak share ilmu kan ^^


itu je yang aku tau/ingat nak taip sekarang...
hope dapat membantu jugak kepada korang , lebih-lebih lagi..untuk blogger baru !

5 comments:

My StOry said...

boleyh ta ajar saya cmne nk wat shoutbox?.. pleas..

amira said...

hehehe ... btul2 .. :)

Niel said...

my story:sng jela=D
miss purple:hihi=)

EG said...

terbaik bro.

Niel said...

ED:HEHE:)

nielkpop

PAGEVIEWS

BLOG ARCHIVES

up