Olá! Seja bem-vindo ao meu blog!

Aqui você dá as boas vindas aos seus leitores, fala sobre você e seu blog, contato:

E aqui você deixa os links de suas redes sociais, com ícones de sua preferência:

Menu

Faça um tour pelo blog ;3

5 Perkara Yg Tak Digalakkan Ada Dalam Blog kot(!)


semalam wat entri #ini
Aku sedar aku ni bukan terrer sangat nak bagi tips apa bagai , tapi niat hanya nak berkongsi je ^^
dan hari ni aku nak buat yang sebalik nye pulak ^^


bende/perkara yang mungkin tak digalakkan :


1.Alert Message-aku rase yang ni mungkin tak digalakkan untuk di letak kan dalam blog korang.Aku paling tak suka blogwalking kat blog yang lambat loading then ditambah pulak dgn Alert Message tu..memang terus tekan pangkah warna merah tu kot(!)

2.Welcome Image (Click Here To Enter)-yang ni pun tak digalakkan sebab menyusahkan orang laen nak blogwalking..kalau page cepat loading tak pe la jugak 

3.Kotak Music Yang Tak Ada Butang Stop-blog aku ada jugak kotak music..aku tak cakap pun salah..tapi kalau boleh , letak la yang ada butang stop..ye la bukan semua blogger suka bace entri sambil dengar lagu kan ?

4.word verification for comments-yang ni pun tak digalakkan ..lagi2 kalau korang selalu join segmen sebab susah mereka nak komen nanti,nak kena isi word la bagai..

5.widget bagai-maksud aku , banyak sgt widget ngarut yg korang letak kat blog korang tu..contoh widget jam la,welcome note la dan seumpama nye..widget tu la yg sebenarnye boleh melambatkan loading page korang tau.




okeyh !
aku juz nak share je..kalau korang tak setuju ngan pandangan aku..Terserah ! tak paksa pun 
-,-


kalau yg kat atas tu bende/perkara yg tak digalakkan..
nak tengok bende/perkara yang perlu ada ??

No comments:

nielkpop

PAGEVIEWS

BLOG ARCHIVES

up