Olá! Seja bem-vindo ao meu blog!

Aqui você dá as boas vindas aos seus leitores, fala sobre você e seu blog, contato:

E aqui você deixa os links de suas redes sociais, com ícones de sua preferência:

Menu

Faça um tour pelo blog ;3

Segmen Kancil8349 : Kartun Animasi Yang Paling Korang Suka



[klik banner kalau join]

Segmen dari blog Kancil 8349
Expired date segmen ni pada 26 Oct 2011 jam 10 malam
a) Nama Kartun Animasi tersebut
-hagemaru
b) Mengapa anda minat kartun animasi tersebut
-taktau la kenpa,sbb cerita tu best sangat n selalu tergelak kalau tengok cerita tuh!
c) Mula minat pada tahun berapa (jika ada)
-tak ingat -,-
d) Watak paling best dalam kartun animasi yang korang suka
-HAGEMARU
e) Letak apa - apa gambar mengenai kartun animasi korang suka 

=TAMAT=

5 comments:

Eera Shera said...

sy pun minat hagemaru gak..kelakar..haha

Syafiq Isme said...

hagemaru ? hahah suka tengok masa kecik2 dulu ewahh haha.tp cter ni smpai skang mmmg ada.adik2 pn suka tengok hehe.

hey i ada buat entry pasal perempuan.btw btol ke perempuan mcm tu ?

http://bubblechezz.blogspot.com/2011/10/assalamualaikum.html

Kancil 8349 said...

wah...si hagemaru dengan keluarganya yang pelik...terima kasih kerana sudi menyertai segmen Kancil

ANISA said...

hagemaru tu ngok ngek...
"perangai pelik minggu ini...."
mak dgn ayah dia pun 2x5 jgk

Kancil 8349 said...

salam,

minat maaf sebab lewat keluarkan list...jomlah ke blog Kancil...

http://kancil8349.blogspot.com/2011/11/mereka-peminat-animasi-jepun.html

nielkpop

PAGEVIEWS

BLOG ARCHIVES

up