Olá! Seja bem-vindo ao meu blog!

Aqui você dá as boas vindas aos seus leitores, fala sobre você e seu blog, contato:

E aqui você deixa os links de suas redes sociais, com ícones de sua preferência:

Menu

Faça um tour pelo blog ;3

FACEBOOK VS TWITTER?


Pada aku,facebook lah yang paling seronok nak tahu sebab apa?

Sebab kat situ larh tempat nak update status bnyk2.hihi.kt situ aku juga boleh layan page kesayangan aku=)
 
Okay benda yang paling ketara sekali ialah berkaitan peningkatan sistem nya. Facebook cuba sedaya upaya menaik taraf sistemnya tetapi aku yakin dan pasti, ramai pengguna kurang gemar diatas kenaikan taraf itu. 


TWITTER PLAK?aku tak main tweet2 niy.aku tak pandai arr gune benda niy.korang pandai tak?nanti tolong ajar yer?hoho~hari tu aku dah buat twitter niy,pastu aku tak ingat PASS nye ape."bodo kan aku?"


NAK PILIH MANE NIY?-.-


3 comments:

Anonymous said...

aqu pon x pandei main tweeter

Anonymous said...

jange copy lah...hahahahaha

Niel said...

bile mase saya copy plk~~~~

nielkpop

PAGEVIEWS

BLOG ARCHIVES

up