Olá! Seja bem-vindo ao meu blog!

Aqui você dá as boas vindas aos seus leitores, fala sobre você e seu blog, contato:

E aqui você deixa os links de suas redes sociais, com ícones de sua preferência:

Menu

Faça um tour pelo blog ;3

Variety Show Paling Best!


Haa aku nak citer lah sikit pasal variety show ni. Variety show apa tu? hehe. Korang pernah tak tengok variety show Korea iaitu Running Man? Aku pasti sepasti-pastinya ada di antara korang mesti pernah tengok kan? Kalau tak ada, aku kesah hape. Janji aku ni memang peminat Running Man. haha.


Running Man adalah sebuah rancangan yang paling kelakar pernah aku tengok..aku kan tiba-tiba jeh rase nak bukak cerita niy,padahal tak terfikir langsung nak tengok cerita niy.Cerita dia best gler wooo~
aku tengok dekat ONEHD


Dalam show ni, ada banyak permainan yang pastinya begitu mencuit hati. Dan setiap episod, akan ada artis-artis jemputan yang turut menyertai dalam permainan ni. Member-member tetap dalam show ni pulak ialah:


1.HAHA

Perangai dia macam budak-budak even dah berumur 33 tahun. Perangai tak matang dia ni lah yang membuatkan dirinya nampak mudadan funny. Dalam Running Man (RM), orang semua gelarkan dia Haroro sebab gaya dan penampilannya macam Pororo *kartun korea. Dan dia pantang sikit kalau ada artis jemputan wanita yang cantik, mesti dia jadi gila. Watak dia dalam show ni memang tak mengecewakan. Lawak sangat.

2:KWANG SOO

Aku tak boleh tengok muka dia ni. Mesti nak tergelak. Dia ni naif sangat. Lurus bendul orang kata. Selalu kena buli. Pastu, dia ni jenis penakut sikit. Pantang orang ugut, mesti nak nangis. 

3. Kim Joong Kook

Nampak tangan dia yang berketul-ketul tu pun dah tau kan dia ni jenis yang fully energy. Kuat dan selalu menang dalam apa jua game dalam show ni. Kadang-kadang aku tak suka dia ni sebab dia ni kejam, selalu arah orang dan selalu buat bijak. Dan dia digelar "Sparta-Kook". Watak dia dalam show ni macam hero. hurm.

 4. Jae suk

Dia dah kahwin. Isteri dia cantik sangat. Dia ni National MC. Pergi mana-mana mesti orang kenal. Dia suka buat lawak bodo dia. Sumpah kelakar. Tanpa kehadiran dia dalam show ni, mungkin takkan berjalan lancar sebab siapa nak jadi MC untuk show ni? Dia ni dapat gelaran "Grasshopper" sebab muka dia iras-iras belalang. Pastu ada satu episod tu dia pakai semua kaler hijau. Memang macam belalang betul. Haha

5. Joong Ki

Dia jadi member tetap RM  sampai episod 41 tak silap aku la. Atas kesibukan untuk shooting drama, dia terpaksa meninggalkan show ni. Sedih giler episod tu. Semua orang nangis. Dia ni digelar "Flower Boy" atas sebab mukanya yang kiut miut. Dia jugak pandai dalam acara jawab kuiz.

6. Suk Jin

Dia member RM paling kerap kalah dalam apa-apa game. Kesian pun ada jugak kat dia ni. Semua orang tak nak berkumpulan dengan dia. Adoi tak baik betul. Dia pun dah kahwin. Dia agak lawak jugak. Dia digelar "Big Nose" sebab hidungnya yang agak besar.

7.GARY

Dia digelar "Monday Couple" dengan Ji Hyo. Memang dah macam couple pun. Tapi tak romantik langsung.dia suka sangat control cool. Dia pun memang kelakar sangat. Suka buat muka blur.

8.JIHYO
Siapa tak kenal dia ni? Pelakon Princess Hours yang jadi heroin kedua. Dia lah pasangan "Monday Couple" dengan Gary. Nampak muka lembut padahal ganas nor. Agak kurang ajar dengan members lain. Tapi aku still suka dia sebab dia perempuan cool dan ada daya saing yang tinggi.aku paling minat dialarh dalam show niy(:

Malas aku nak cakap banyak. Aku syorkan sangat-sangat rancangan ni buat korang yang selalu mengalami tekanan perasaan, jiwa kacau dan STRESS!!! haha..



3 comments:

Anonymous said...

running man memg bez gler!!! mak sye pai mara sbb ketawe je. tp da lme x tg0k..:( joong ki da xde?? ala.. x bez la dye xde.. da xde flower boy la lps nie.. ji hyo n gary msh monday couple ae..
joong ki♥

Sya Whitelotus said...

haa sya pun minat tgok running man ni .. sumpah best (:

Unknown said...

running man antara rncgn fav sye... ssungguhnya star king, family comes here, kpop countdown, strong heart, running man n heroes adlh rncgn fav sye di onetvasia...^^ <3

nielkpop

PAGEVIEWS

BLOG ARCHIVES

up